יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

אני צרוד\ה, אני חייב\ת את הקול לעבודה, מה אפשר לעשות נגד צרידות? מתכון ותרופת סבתא לקול צרוד

אני צרוד\ה, אני חייב\ת את הקול לעבודה, מה אפשר לעשות נגד צרידות? תרופה לקול צרוד
מתכונים ותרופות סבתא לקול צרוד
קולכם צרוד מסיבה כלשהיא, ואתם מחפשים תרופה או משהו שיעזור כי קולכם זו עבודתכם..??
הנה כאן כמה טיפים שעזרו לי ולתלמידי במהלך שנות העבודה שלי כזמרת ומורה לקול

1. התרופה המומלצת ביותר לצרידות בקול היא בראש וראשונה מנוחה עם הקול.
מה אני מגדירה מנוחה? - שתיקה מוחלטת  ( לא ללחוש, לחישה גורמת מאמץ מירבי בקול,  עדיף לשתוק או לדבר רגיל אם חייבים)
    כמה זמן מנוחה -
הכי טוב מנוחה של לילה שלם - שינה !!. ( תלוי ברמת הצרידות, אם קולכם אבד לחלוטין יומיים או 3 של מנוחה בקול יועילו מאוד).
וטיפ גדול למנוחת הלילה - שימו לב שאין רעש בתוך החלל בו אתם ישנים -רעש של אנשים מדברים בחדר, מכשיר חשמלי מזמזם, או אפילו רדיו שמשמיע מוזיקה ,אפילו חלשה  לא טוב לכם- המיתרים בזמן המנוחה הם כמו מיתרי גיטרה פתוחים - הם יהדהדו כל רעש שייש בסביבתכם בזמן השינה - ולכן - לא ממש יהיו במנוחה.הם יעבדו -יחד עם הרעש הסביבתי - מנוחה זה שינה עם שקט

2. אם קמתם צרודים בבוקר כתוצאה מהתקררות או מחלה, או שאתם צרודים כרגע ורוצים שקולכם יבריא לדוגמא עד הערב, או עד כמה שעות קדימה במהלך היום -
תרופה מאת ספרו של קריספיל - צמחי מרפא -של רפואת הרמב"ם
משקה הפלאים שיביא הקלה גדולה בקול לכמה שעות קדימה, לא מיידי
קחו ראש של כרוב לבן, או 6 -7 עלים גדולים
שימו בסיר להרתחה עם הרבה מיים - 2 -3 ליטר מיים, עדיף מזוקקים אם תוכלו להשיג
להרתיח את הכרוב במיים ל 10 - 15 דקות, לא צריך יותר מזה.
לטעם אפשר להוסיף מלח, (מעין מרק בטעם כרוב)
המתינו שיתקרר, או תמזגו לצלחת כדי שיתקרר מהר.
שתו את המיים של הכרוב, בלי לאכול את הכרוב - רק את התמצית -

כמה לשתות ? : לשתות בתוך מרווח של שעה בין 3 -5 כוסות,  לשתות לאט, ולהנות מכל לגימה
אם אתם מסוגלים -לשתות את ה 3 ליטר במהלך 2 -3 שעות זה יעיל מאוד

המתכון הזה עבד עבורי כשקמתי בבוקר חולה מצוננת וצרודה לחלוטין עקב הצטננות חזקה, והייתי חייבת להופיע בשירה בשעות הצהריים. שתקתי לאורך כל היום, שתיתי את מרק הכרוב, וכשהגיע זמן ההופעה -שרתי מהלך שעתיים רצופות , ללא הפסקה - בקול של מלאך מזמר, עבד לי פלאים

3. תה מרווה עם דבש + ג'ינגי'ר ולימון
לחולים ביננו - שרוצים לנקות את הגוף ואת הקול גם יחד- חליטה של עלי מרווה, עם חתיכת גינג'יר טרי או מיובש, עדיף טרי..
אני מרתיחה מיים (מזוקקים)- מוזגת לקומקום תה, או לכוס, ושמה בכוס את כל המרכיבים, נותנת להם לשהות יחד בכוס כמה דקות בין 3 ל 5, מחכה שיתקרר קצת שיהיה נעים לשתות - ושותה הרבה .
כמה הרבה - בין 3 ל 4 ליטר ביום.

שואלים אותי על גוגל מוגל - לא יודעת לענות, אף פעם לא ניסיתי, ביצה חיה ממש לא באג'נדה שלי לשתות..

בעקרון
אני שותה מים מזוקקים - כל הזמן, זה לא גורם להתייבשות או שאיבת מינראלים מהגוף, המקור של המידע הזה אינו נכון, יש היום קהילות שלמות ברחבי העולם ששותות מים מזוקקים.אם תרצו מידע נוסף בעניין יש אצלי לרוב בדף הפייסבוק האישי

אתם מוזמנים לנסות את המתכון, לכרוב ולתה עם ג'ינגיר ומרווה,

ואם אהבתם והטיפים עזרו לכם - אתם מוזמנים לעזור 

לספר לי  בטופס המייל- איך והאם עבד לכם

להגיב כאן בפוסט

לעשות לייק לדף האוהדים בפייסבוק  FACEBOOK PAGE

להרשם לתפוצת המייל-

(אני שולחת פעם בחודש עידכונים, ופעילויות שאני מנחה, עם מאמר או טיפ או קטע ווידאו)

תודה לכם על זמנכם
מקווה מאוד שהמידע יעזור להרבה אנשים
בברכה,
אוריה דהישראלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה