יום רביעי, 11 בינואר 2012

פיתוח קול - מה לומדים בשיעור?


לימודי פיתוח קול - מה לומדים בפיתוח קול?

בשיעורי פיתוח קול עם אוריה, נלמד להפיק את הקול במיטבו, תוך הנחייה מדוייקת איך לעשות זאת נכון, תוך שמירה על בריאות המיתרים. נחזק את מיתרי הקול, נגמיש אותם, ונלמד מהי שירה טובה, "מה צריך לעשות" כדי להישמע טוב. מתרגלים נשימה, מחזקים את כל מערכת הנשימה התומכת בשירה הנכונה, ובמיתרי הקול.

על מה עובדים בשיעור קול?
בשיעורי פיתוח קול עובדים כמובן על רפרטואר, על יציבה נכונה, נוכחות בימתית, ועבודה עם מלל -וליריקה.

מה זה רפרטואר? זהו מכלול קטעי השירה
הרפרטואר משתנה מזמר\ת אחד\ת לשני\ה, כל אחד וסגנון השירה הייחודי לו, וכל אחד עם השירים האהובים עליו.

הדגש בשיעורי פיתוח קול הוא על תרגול טכני נכון עם מיתרי הקול, הרחבת הרפרטואר חשוב גם כן,מאחר  שהדבר מביא את היכולות הטכניות לידי ביטוי, בכל הקשור גם לשירה וגם מעבר לשירה - ליכולת שלנו ככלי - להתחבר לנוכחות, לביטחון העצמי, ליכולת ההגשה, הביטוי החופשי, והצגת קטע כלשהוא - בהופעה על במה.

ההנחייה בשעורי פיתוח קול אם כן היא מגוונת, וכוללת בתוכה גם את האלמנטים הטכניים, וגם אמנות המופע על במה, והיכולת להתגבר על מכשולים פנימיים, כדי להביא ליידי מימוש את הרצון או החלום הפנימי שלנו לעלות על במה לשיר, ולקבל הכרה בימתית כשלהיא הן כמבצעים, או כיוצרים מוזיקאליים או כותבי לחן וליריקה.

לתאום מועד לשיעור - התקשרו לנייד 0523350502

או השאירו כאן למטה את פרטיכם, ונושא הבקשה, ונחזור אליכם בהקדם

2 תגובות:

  1. שלום אוריה! הגעתי לבלוג שלך ממש במקרה במהלך שיטוט באינטרנט ונזכרתי בתקופת ילדותי שבה הייתי שרה במקהלה. מכיוון שחלפו מאז המון שנים, קולי כמובן "התעוות" ואני מהרהרת באם להתחיל ללמוד פיתוח קול. השאלה היא מהם סיכויי ההצלחה בגילאי 30+?

    השבמחק
  2. שלום מוריה, תודה על התגובה,רק אתמול כתבתי מאמר שנמצא כבר באתר על אחת המורות שהיו לי כתלמידה מתחילה, ועל נסיון מאוד לא חיובי עימה, את מזמנת לעיין בו זה הלינק אליוhttp://playmusicforheart.blogspot.co.il/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=1

    ולשאלתך - האם אפשר להצליח או מה סיכויי ההצלחה - כן בהחלט אפשר, אם את מרגישה שזהו חלום שלך, או אחד החלומות שאת רוצה להגשים בחייך -אז בהחלט התשובה "כן" ובגדול. החלומות שלנו הם חלק מהמהות -ואנו חולמים אותם כדי להביאם ליידי הגשמה!!! כאן במציאות הזו של עולם החומר....זו הראייה שלי לפחות!!

    הקול הוא כלי גמיש מאוד, שאפשר ללמד את הגוף לעבוד איתו, ולגרום לו להתפתח, להתרחב, ולהגדיל את הטווח שלו. דרך הלמידה לעשות כן על היא ידי תירגול, וחיקוי.
    אפשר להתפתח עם הקול בלמידה עצמית, עד גבול מסויים, ( מהנסיון האישי שלי ...כמובן..)
    ההמלצה שלי : לבחור מורה שתוכלי לסמוך עליו\ה, כי לצערי הרב, יש גם מורים שמזיקים לתלמידיהם, וגם לי היתה מורה כזו - שהזיקה לקול שלי, אבל לא לזמן יותר מדי ארוך, ולשמחתי אני כאן מתפתחת ומתקדמת, ועובדת עם בהקול, וגם עכשיו כשאני כבר בגיל הרבה יותר מ 30..... אני ממשיכה לפתח את הקול, לעבוד עליו - ולהגיע להשגים מרשימים ומפתיעים!!!!
    אם יש לך עוד שאלות -את מוזמנת לפנות אלי -גם כאן בפוסט, וגם בטופס הקשר שהכנסתי בצד ימין..או בטלפון...
    שיהיה בהצלחה!!
    אוריה

    השבמחק